AKU SEORANG MISTERI CHAPTER2

5:06 PM

chapter 2

Tanpa disedari saya terjatuh kedalam kolam yang amat besar dan berisi LAVA!!
Pada saat itu saya rasa seperti sudah tamat riwayat saya disitu,tetapi dalam kolam itu saya tidak berasa apapa pun
Badan ku berenjut2 mengikut alunan ombak itu...
tiba tiba mukaku bersa seram sejuk yang membeku.
"wawa!wawa!"
"Kenapa ni"
rupa rupanya ku bermimpi ..bantalku basah 
"huh?!,apa?apa?"
"MImpi buruk lah tu"
ibu mencekak pinggannya
"lain kali sebelum tidur basuh kaki dulu "
"HMMM..YELAH...."ku menjawab dgan muka mengantuk tu.
kU BERFIKIR..
Benarkah ia hanya mimpi???
ku keluar tringkap..
tiada kolam lava seperti dimimpikan
saya tergelak kecil...mungkin benar kata ibu..
Dadaku memedihpabila dilihat di dalam cermin ku terkejut beruk.............
terdapat parut berbentuk bulat,
(FLASH BACK)
ku ingt kembali mimpiku..bebola api yang nenda tusuk ku jntung ku...
PART 3 

You Might Also Like

0 Comments