AKU SEORANG MISTERI PART 6

6:10 AM

Tekan Short story untuk mengetahui cerita sebelum ini


"Wawa..nek awak dah setu..WAWA!!"
................................
12:00 PAGI...
Mata ku terbuka..
kelihatan siling yang putih..di sebelah pula Zuki sedang tidor sambil menekup mukanya dengan tangan di atas katil ku..
"Cit..kamu dah sedar?"
"Nek saya kat mana"
"Kamu di hospital..tadi kamu pengsan..Kesian Zuki..pebat dia nak angkat wawa.."
Saya tersenyum melihat Zuki yang tidr di kerusi itu..
"Trima kasih Zuki."
"umm wawa..nek nak keluar beli makana jap ya?"
"tapi baru satu pagi.."
"Kamu duk sajalah..sekejap saja "
"Yelah..."
...........................
7:00pagi
"{menguap]..wawa...hmm.."
Tersenyum melihat ku tidur..tanpa disedari dia mengusap lembut di kepala ku..
"[buka mata]..hmm awak..terima kasih ya.."
"Tak de pe pe pun..awak dah makan?"
"Belum.."
Zuki mengeluarkan sebuah plastik beg mengisi dua bekas polisterin
"Nah makan ni"
"Nenek?"
"Nenek pergi kebun kejap nak ambil daun herba"
"Owh..awak makanla skali.."
"ARRGGHH!!"
"Tulang tangan awak patah ketika awak pengsan..terhentak di bucu katil.."
Habis macam mana aku nak makan??
adoii..
"Mari saya tolong suap kan.."
"Ha??.Tak pe lah awak makan je.."
"Jangan degil.!"
Kali ini dia sirus dikit..
"Yelah"
...........................
"Oh Ya
Mulai dari hari ini jangan layan Scasha tu dia gila cikit..
Dia tu berbahaya..kita kena pantau dia dulu,"
"Apa pa jela ,Zuki"
..........................
SORY KAWANKAWAN KU..AKU X LEH NAK TULIS BANYAK2 SEBAB MASA X BAGI SO TILL NOW..AND THREE MONTH MORE






You Might Also Like

0 Comments