.WHATTHEHELL.

6:48 AM

" MY LIFE SUCKS , AND SOMTIMES I LIKE THE FACT THAT ITS SUCK , SOMETIMIES I JUST HATE IT . " 

Assalamualaikum ,

haa , nampak tak atas tu ? haha , i know i know mesti korang fikir . Whats wrong with her . dia tak reti nak syukur ke ? kan kan ? aku tau laa .  -..- nak buadd cam ne . besaala ni kes anak remaja yang tak suka rules ayah mak . aku tengah bengang sebab tadi baru kena marah , ayah aku tak bagi aku online hari lain kecuali hari Jumaat . aku tak suka ! aku nak online bila aku nak ! jangan salah faham aku tak pernah memberontak , atau melawan jerit jerit . TAK PERNAH OKEY ! aku ni kalau ikutkan memang aku dah cakap " WHY CANT I HAVE MY TIME TO DO WHAT I WANT "  tapi aku tak boleh sebab . ...... . sebab aku tak bagi apa yang ayah aku nak , sebab tu dia tak boleh bagi apa yang aku nak . aku tulis blog ni pun tanpa kerelaan dia . adesss . bersalah gila , tapi biarlah . huhu . Kadang2 bengang juga . aku ta tau la kenapa aku susah nak dengar cakap ayah mak aku . DEGIL . aku tak study pun tu yang deorang bengang tu . haihhh . mak aku cakap aku ni DUGAAN tuhan bagi kat dia dapat anak macam aku . sedihh gila , aku nak berubah bila entah aku pun ta tau . Satu lagi mak aku selalu cakap aku ni selalu melebihkan kawan dari keluarga , tak pernah suka buat aktiviti dengan keluarga . *terpaksa mengaku* aku ni memang bodoh . aku sakitkan hati mak aku . bukan sekali 2 , tapi belambak kali dah .

ye laa , tak macam adik aku , pandai ,dapat top 3 dalam kelas baning ngan aku , deorang siap cakap lagi "mak lebih suka panggil angah daripada suruh along buat kerja" pergh . pedass betul . kesian mak ayah aku kan , dapat anak macam aku ni . sedihh betul . aku tadi baru je outing . macam mak aku beleter sebelum aku pi , takut aku buat perkara yang memalukan . haish . *geleng geleng kepala*  aku pi pun sebab akak prasanyya ada . kalau tak memang aku tak pi . tu pun aku dah bersyukur ! Alhamdulilah .

 ye lah . semalam aku kena sound lagi . mak aku dah tau aku dah ada abang angkat . T_T , aku tau dia dari mulut sapa . sapa lagi kalau bukan dari mulut jiran aku ! geramm2 . "hang jangan nak gatai ada abangangkat sana sini , hang pi habaq kat budak tu bgtau dia, jangn duk kata kat orang yang hang ni adik angkat dia segala . gatai sangat pasaipa ? nak kawin dah ka ? "   aku tak paham ! nama pun abang angkat . apa kes kawin2 ? dia ingat aku ngan abang aku tu macam orang lain ke ? abang sana sini , kami tak lebih2 pun ! aku ta tau cam ne nak bagitau abang aku tu . aduii D***** . , im very sorry what im about to say , im going to delay it to u . next week . this week is your birtday , i cant hurt you more . :(  thanxx for supporting me .

I NEED HELP . ANYBODY CAN GIVE ME STRENGTH AT THIS TIME ? PLEASE ! IM BEGGING  :( 

YaAllah , maha kuasa , maha pengampun , maha pengasih lagi maha penyayang . buangkan lah sikapku yang berego tinggi ini , lembutkanla hatiku untuk mengikuti cakap ayah ibu ku . ampunkan semua dosa ku . dosa ibu bapaku . Aku memohon agar aku dijadikan anak yang soleh seperti yang mereka harapkan .
Amin yaRabbala'lamin .

k lah , aku pun dah tak tentu hala dah . sakit mental betul dibuatnya . tolong aku . :(

Azwa: Psstt , damn i'm bad :'( 

You Might Also Like

0 Comments