. Jalan Tengah Malam . on noo .

1:17 AM

Assalamualaikum . OH NOO . haha , tadi baru balik dari jemput adik adik dari Tae Kwan Do . yea , kenapa aku cerita ? ni yang aku buat tiap2 minggu ! Sebab kali ni aku jemput deorang JALAN KAKI  saja , yeah jalan kaki ! kul 9:45 malam , lepas Sir Hakimy balik . hehehe . sebab kereta x de ayah sudaa bawa pergii .

Weyh weyh weyh ! hari kena panggil ngan pengetua ! ohhmaaannn , i was like so damn scrared . Perut rasa memulas . Rasa macam nak muntah pun ada . oh nooo . Masa dalam bilik mesyuarat , Puan Mahaya punya muka macam nak telan orang .

" Kamu tahu kenapa kamu dipanggil di sini? " dia cakap . btw . bukan aku sorang je ada 20 orang .  "Kamu adalah PELAJAR KUMPULAN CEMERLANG  tahun 2011 PMR. "   Aku macam WHAT THE .... yeah . ini bermakna , aku tak boleh lengah kan masa aku untuk bermalas malasan . Aduii . STRESSS . arghhhhh .  oh nooo . PfffTT .

hah hah hah . nak bagi tau ni , buat pertama kalinyaa , Aku pergi tusyen , sejak form 1 tak pernah hadir mna2 tusyen center . Aku tusyen dekat Inisiatif utama , kebanyakan budak Badlishah kat sna T_T . masa aku mula2 datang aku duduk . masa balik tu masa semua orang bangun , pergh ! aku boleh cakap , yang aku paling pendek kat situ , kenapa warga2 badlishah tinggi ? fuhhhhh . aku macam semut ! perempuan lelaki , semua nak dekat sma tinggi mcam cikgu zubir , (180cm> ) gila ah ! aku pendek ! aku terbantut !  T_T  . warghhhh .

Azwa : Skipping punya banyak pun tak de maknanyaa , anda pendek , terima hakikat 

You Might Also Like

0 Comments