. Dugaan .

3:15 AM

.Assalamualaikum kalau tak jawab dosa kalau jawab sayang (tuihh)

haihhhh . rupa rupa nya aku ketinggalan zaman  . yeah . i know . i admit its my fault . yes I wrote about you . but , that was 2 months ago . the post that i wrote was already gone . what you wrote was dated  last month. yeah . perkara lama :) jangan la ungkit . aku tak nak la musuh ngan kau . kau tu dah cukup baik ngan aku . serius aku cakap . betul ape yang kau tulis kita sama sama tak de ape ape masalah . betul ape yang kau tulis kalau sape yang baca tak terasa tu memang gelong . yes you are right . TAPIIII . yang populariti tu aku tak de idea lansung . sorry . = = . pasal tu aku dah tanak amik tau . yang aku amik tau sekarang ni bukan pasal kau . its one of your sneaky friend . salah sorang dari kawan2 kau tu yang aku percaya sama macam korang2 semua . yang aku kongsi rahsia . yang dia luahkan susah hati dia dekat aku  . yang ceritakan aib diri sendiri dekat aku  . dan aku masih lagi amanah menjaga semua tu . kenapa dia buat cam ni kat aku . bila tanya elok elok . dia cakap aku tak ikhlas kawan dengan dia .walhal satu ape pun aku tak cakap pasal dia . aku percaya dekat dia sebab dia sanggup ceritakan masalah dia dekat aku . terharu aku . tapi bila hal lain timbul lain pulak orangnyaa . korang punya masalah aku tak tahu . I SWEAR  . jangan la buat cam ni kat aku . aku tak nak la kita pecah belah sebab hal orang lain . aduiiii . kau memang aku tak de masalah . tapi kawan kau tu yang kita kene repair wire dia sikit . huhuhu . sedihnya aku .

 Azwa : Rasa macam nak upload gambar open house raya tahun lepas ! BUT i dont have the guts to do it 



Sweet rawrs from Azwa

You Might Also Like

0 Comments