. Bila kucing kehilangan suaranye .

8:03 AM

. Assalamualaikum kalu tak jawab dosa . kalau jawab sayang 

AHLAN WASAHLAN YA RAMADHAN . 

Hari ni merupakan hari ke empat umat Islam menyambut bulan Ramadhan , puase la maksodnyer . yang rasa boleh puasa penuh tu puasa lhaa . Anggapkan setiap ramadhan ualah ramadhan yang terakhir buat kita semua . Sebenonyee , Azwa tengah tensyen . maklomlhaa , Trial PMR hari Ahad ni . mane taknya tensyen . tensyen tahap gaban , meroyan la sat kat blog ni . Kucing sape yang hilang suaranya ? ayat bunga je tu . yang paham tu paham lha , yang tak tu senyap cukup lerr .

Awak , saya tak sangka , memang tak menyangka . Semua itu sangat mengejut . Saya tak boleh tahan sebak . mungkin hanya saya yang  melebih lebih melayan perasaan . tapi sejak dua tiga hari ni , saya memang tak betul . errr . alhamdulilah , bila awak gitau awak dah sihat . awak ahad ni saya trial , lepas saya trial awak pulak , 3 minggu . wish you the best . jangan la tencen tencen okay ? Semoga Allah melindungi awak . Semoga Yassin saya diterima . Take Care dear , I'll pray for you ,

Thank you for all my friends who texted and confort me . thank you :) u guys are truly the best . I  may be the luckiest in the world . why havent I thought bout it ? .

You Might Also Like

0 Comments