. C.R.A.Z.Y .

8:59 PM

. Assalamualaikum kalau tak jawab dosa , kalau jawab sayang .



. OM-Jayyyy . Morning all , gosok gigi dah ? eh eh , setengah jam lagi tengah hari . HAHA . aku baru lepas siap lukes logo kelas aku . yang deorang nak bawa gi scan untuk print Tshirt kelas . Rajin betul . haihhh . Slogan kelas kami > " In our Class , Normal is spelled as C.R.A.Z.Y ." . Aku memang sayang ketad² king kong kat kelas ni . Memang TERBAAIKK  . *Sila membaca dengan nada BOBOIBOY . Plus² , kelas kami tak de masalah perkauman , semua sekali . Buktinya , aku berbuka puasa dengan kawan² cina dekat McD kejap lagi . 


Yang berkenaan dengan gmbar ni pulak . Aku hari tu pergi Majlis Khatam ALQuran , dna Berbuka Puasa dekat sekolah dengan Naimm . #Gemok . zzzzz

Azwa : 4 more days to 200 :) can't wait 

You Might Also Like

0 Comments