. Contest Blogku Menawan Kalbu by Askarrpink & Amalina .

3:22 AM

Hellow helloww .  Aku kena Tag dengan cik Aina Najihah . Si comel lote . Okengg , ni fist time aku masuk contest . wuwuwuwwuuu . The Organizers are AskarrPink & Amalina Ho . So , kalau masuk pertandingan mesti ada Rules & Regulations . People , read !







RULES AND REGULATIONS
1. WAJIB follow blog AskarrPink & Amalina Land.Just klik button JOINT this site
2. Like PAGE ASKARRPINK dan blog untuk BLOG AMALINA LAND,just klik LIKE dekat atas follower widget k :DD
3. warganegara Malaysia
4. tak kira jantina . tetapi hanya lelaki atau perempuan sahaja
5. letak tajuk contest : CONTEST BLOGKU MENAWAN KALBU BY ASKARRPINK & AMALINA LAND
6. Buat simple entry pasal contest ni and letak banner contest . pastikan banner d-link ke blog AskarrPink & Amalina Land
7. tag sekurang kurang-nye 2 orang tapi lagi ramai lagi bagus . pastikan mereka tahu mereka di-tag ^__^
8. lepas siap , publish entry tu then letak link entry tersebut dekat entry contest blog AskarrPink & blog Amalina Land
9. contest akan terbatal sekiranya kurang 20 penyertaan . 

BEEP BEEP , dah baca bucuk² sayang² ? alolo , macam tu lhaaa . sayang korang . kuikuikui . wokeyyy . sekarang aku tag . jeng jeng jeng . ^__^ 



WISH ME LUCK U OLLLSSSS :D

Azwa : Doakan aku berjaya . haha . btw , tangan aku sakit dah elok dah --

You Might Also Like

2 Comments