. We are all the same .

8:24 AM

. Assalamualaikum kalau tak jawab dosa kalau jawab sayang . 

Muuaaahhhh .

Hello eartlings , and aliens from pluto . dup dap dup dap . Alahmdulilahh . kenapa ? kenapa ? Aku sudah berbaik dengan seorang hamba Allah . Sahabat aku ! Yeaaaahh . My naughty friend .whee . happynye . hohoho . Kami tak cakap sebelum ni sebab ada orang yang dengki dengan kami , cakap benda yang bukan² . BOOOO , kepada orang yang cakap macam tu , aku maafkan korang tapi jaangan lah buruk²kan nama aku ngan kawan² aku . Tak bessh la . Kepada Dini sayangss , I miss you ! And im soo sorry for being such a JERK . Jyeahhh I know , haha , you know the feeling when we both ignored each other ? It sucks . whee 
Okey done pasal buddy aku tu . (=  #DiniSyafira

Bersyukur kingkong kott lepas kita mintak maaf . To the haters , you know what ? I love you , sebab kau sebar nama aku . kuikuikui . Satu lagi sejak bila aku pilih kawan ? Aku kawan ngan semua orang okey , cumaa , kalau korang lalu sebelah aku pun tak senyum , macam ne aku nak kawan ngan kau ? jangan sombong sayangss , muncung tak elok . tak comel . kadang²  tu aku tak faham , kita kan satu form 3 sekali , kenapa mahal sangat senyuman anda ? hah , ni nak citer sikit . HINA SANGAT KE PELAJAR 3A ? banyak yang aku dengar kutuk 3A . 3A belagak , tak nak kawan ngan budak²  kelas lain , suka bodek cikgu , gila kuasa , penipu , buat cun , buat pandai , dan lain²  lagi . Please , tak kenal maka tak cinta , so get to know us , tak pecaya , ce tanya budak kelas lain yang kawan dengan kami , sempoi paaa . hahaha  harap²  la cam tu . but its up to you . So till now Chaauu . ehhh , lama tak minum soya cin cau .

Azwa : Friends are the one who completed my whole life , without them , there's no me . Friends are the pillars of my home . The blanket that covers me , and the ones that trust me . And I will appriciate them (= thank you my dear buddies 

You Might Also Like

0 Comments