. 3 events in a day .

12:07 AM


Hayy . sorry kalau lama tak update . Not in a good mood lately . Dont kno w why , i keep dreaming if my PMR results gossh . NERVOUS NERVOUS . okey , ape pe pun ape kena mngena dengan tajuk , ye dakk ? Hari ni Anniversary Ayah n mak aku , well ,deorang sambut awal  semalam . Pergi makan dinner , and then mak dapat hadiah . dari habib . tak payah la aku nak sebutkat sini . bertuah kan mak aku ? Aku sendiri nak keluarkan duit untuk hadiah macam tu pun susah . Mak aku cakap dah kahwin nanti baru aku faham . mungkin . Sebab aku tak faham apa pun korban yang begitu besar  tentang mak ayah aku ni.zzz .


Happy Birthday to my dear vanilla, yeyy awak dah tua . hahaha #syokgila . Semoga Allah Panjangkan umur dah murahkan rezeki , Semoga Allah akan merahmati hidupp awak dan beri kejayaan kepada awak , Semoga Allah memberi ketengangan untuk menjawab peperiksaan , dan semoga Allah reingankan beban awak ke jalan yang benar lagi suci . Amin . wheeee . Hadiah awak kita dah bagi kay . :P

Happy 300TH day togather, awak kita dah berkawan  300 hari , waahhh . lama nyaa . semoga Allah kekalkan persahabatan kita hingga ke akhir hayat . amin . :)


Azwa : Awak , 2 subjek lagi . chaiyokk , do your best 

You Might Also Like

0 Comments