. bengang ke bengap ? .

2:21 AM

Hello halu holaaa world , eartlings darlings . Mood aku tak betul aku rasa . Aku hilang diary kesayang aku . aku rasa macam nak pecah je kepalas otak aku ni . ishhhhhhhhh . Azwa , bila kau jadi gila ? Aku rasakan ada orang nak sabotaj aku . aku cuma biarkan RAWR II {the second} #nama diary aku , beberapa bulan je sebab PMR . Kenapa dia hilangkan diri , ataupun tuannya yang bongok , tinggalkan dia merata² . GEDEBUK  wahh , aku tumbuk muka sendiri. . Aku serius , aku dah gila . mungkin aku lapas , tak pun terlalu kenyang , tadi aku dah makan ke ? Hemm . lupakan  . LALALALAAAA . 


Aku rasa macam nak meletup je sekarang nih , Marah pun ada sedih pun ada . tapi pa pe pun aku dah ada pengganti untuk Rawr II aku , Aku dah ada RAWR III . yang ke 3  sepatutnya buku tu untuk tahun depan , tapi aku tak boleh tahan , aku kena tulis jugak diary tak kira dalam situasi apa pun . 


Hemm pelik ke kalau seseorang tu ada diary ? Tak kott . Pelik ke kalau cakap dengan imaginasi sendiri ? #matakorangterbeliak . tak kan ? sebab antara kawan² aku tu , ada yang ada IMAGINATION BOYFRIEND  , lebih hebat lagi pada aku . So , it's not crazy or wierd .  Saya tau awak terkezut sebab baru tau saya ada kawan imaginasi . Tapi saya rindukan diaorang , SERIOUSLY . awak jangan lah marah , kalau² saya start balik habit lama saya tue . HEH HEH . Kalau saya buat pun bukannye awak tawu . tol dak ? mehehehee #senyumjahat





Azwa :saya rasa ada fius yang rosak dalam otak saya . need help immediately

You Might Also Like

1 Comments