. BESTNYAAA RASA STRESS .

7:21 AM

12:45 a.m 10-11-11
 Aku tau tajuk yang agak menjengkelkan . apesal pulak best ? sebab aku tengah mengalami stress yang aku tak pernah mengalami . time PMR dulu aku tak pernah rasa stress smpai menangis . feeehhhh , berat kepala , sakit bengkak mata .wuwuwuuu . aku letih sangat .So aku amik keputusan untuk tak pergi kelas ,Mak aku ngan Ayah aku muka dah bengang dah . Ayah aku pergi kelas tu sorang² . Okay lah . aku pun pergi sambung buat slideshow yang teeeet tu . Dah siap slideshow tu , aku sambung jahit baju aku , siap jahit baju aku , Aku gosok pulak baju tu . Kalau tak , mak aku yang jahit , tapi dia dah tertidur . SELEPAS TU PULAK , aku kena cari keris untuk Drama BM . buat² pastu sampai kul 12 malam . Dengan pertolongan adik . Sebelum tu vanilla call . Cakap la dengan dia , lepastu dia tanya dan tanya dan tanya , apa yang aku buat . Heee , caring la katakan . Tapi aku tak boleh tahan , memikirkan semua kerja yang tinggal . Aku stress , aku menangis , tapi dia tak tau . =P dia ingat aku selsema . aku buat semua kerja tu sambil menagis . aku tidur pukul 3 , macam biasa tapi esok tu aku bangun masih mengantuk . Tak macam hari lain . mata aku bengkak 


Kat sekolah tadi .
Aku kena handle bahagian multimedia , Sebelum tu masa setuup aku dah tukar baju . time majlis tu  , kami bukak la slideshow tu ! Korang tau  tak , tak nampak apaaaa pun . sebab cahaya banyak . AKu memang bengang tahap gaban ! Punya la susah aku buat menda tu , rush sana sini , tak ttidur , last2 tak nampak . Aku benci sangat slideshow tu semua . aku memang rasa nak humban je projecter tu kat atas lobi , memang naik radang , TAPI AKU SABAR JE . aku selambe je . #watcool . sampai lah balik . Aku reda bila ada jamuan , sebab dari pagi tak makan . Balik rumah aku masih fikir masa yang dah buang , bazirnya , aku buat slide show tu beratus² tapi tak boleh view . Sedih tak terkata . Adushh .

Azwa :Tapi , kesedihan aku terubat untuk beberapa saat :)

You Might Also Like

0 Comments