. Finally the result is out .

10:41 PM

Greeting Text

Fisrt and foremost , Alhamdulillah . Syukur kepada Allah , My result is fine for me , even though its kinda heartbreaking for me . Aku dapat 7 A 1 B  . Hemm , oh wow . Aku memang target straight , Tapi kalau dapat result macam ni , aku boleh agak yang sejarah aku B  , tapi memang aku terkejut sangat . Sebab SJARAH AKU A , so , apa yang B ? Jangan nak tanya la , sebab aku malu . malu sangat , sebagai orang islam . Aku tak pernah dapat Agama aku B atau C , sepanjang tahun ni aku dapat A . Kenapa sekarang ? Mesti Ustazah aku patah hati , Ustazah Hasnah kesayangan aku , mesti dia dah tak terima aku macam dulu . Kenapa percubaan aku yang 4A 4b tu Agama A ? Sepatutnya Sejarah aku yang B . Kenapa Agama ? Kenapa ?
Mula² tu aku dah sedih sebab nama aku dipanggil dalam list 7 A . Lepas tu bila aku tengok result , terus sebak , sebab Agama aku B . Sedih sangat . Ujian Allah untuk HambaNya la katakan .Aku tak boleh nak terima , aku sedih tengok orang lain 7 A tapi subjek lain yang B , bukan Agama . Aku gembira sebab aku tak pernah capai lebih daripada 4 A sebelum ni , Sekali lagi Alhamdulillah . tambah² Sejarah , subjek aku yang paling lemah tu dapat A , usaha atas last minute study . ON THE BRIGHT SIDE , i got no fails and no Cs . Sekarang aku cuma kena fikir macam mana nak hadap Ustazah Hasnah tahun depan . geezz . DUGAAN .
Mak cakap Tuhan nak uji aku , mungkin kalau aku dapat straight aku riak , sombong , plus aku tak pernah dapat agama B dalam tahun ni , Adakah aku berjaya hadapi ujian ini , maybe yes ,Cuma aku tak boleh tahan air mata aku setiap kali orang tanya apa yang B . Aku rasa aku orang pertama yang menangis dekat sekolah tadi , ye lah , nama sebut awal² . zzz . buat malu je , aku peluk mak aku , Mak aku cakap bersyukur , dah cukup elok dah tu . Tup² je semua jiran n adik beradik hantar mesej dekat mak aku , aku punya silent competetor pun menang , haihhh . Mungkin aku tak dapat apa yang ayah aku janji kan , tapi aku dapat kenangan yang paling indah , #indah ke ? Mak aku nak pujuk ayah aku nak belikan hadiah , tapi aku tak nak , aku nak benda yang aku dapat tu layak untuk aku . dan bukan untuk gembirakan aku . Tadi pun mak aku bawa aku keluar makan , ayah aku pun ada , dia sanggup keluar makan dengan kami walaupun dia kerja . I love you guys more than anything . =')   I don't deserve this , Thank you so much . Thank you cikgu Shanti for giving me a hug , two actually . She's the only teacher that congratulate me and hugged me . Ye lah , kalau cikgu Islam tengok result aku mesti cakap "kalau semua A tapi agama tak A , apa gunanya " Sabarje laaa .
I'm just another girl in the world , yang tak tergolong pelajar Badlishah , and 40 00 yang lain dapat straight A dalam Malaysia . I would try my best in  the next year , cuz i know Im special , thats what my dad told me =') Im takin Biology for sure . Tahniah kepada classmate yang dapat straightA tu . chaiyok :)
Awak sorry ye kalau tadi saya call macam hape je lagi , nangis macam tak de esok . Sorry sangat, Im fine , really . Have fun in Sabah ! Take some pictures for me will you ? Pictures of you only . HAHA .

Syukur kepada Allah , : Alhamdulillah 

You Might Also Like

0 Comments