. Obsessed .

10:51 PM

Greeting Text
How are ya world ? Galaxy ? Sekolah dah nak start . Dah ready ? Aku okey je kot . Aku tak de apa² yang nak disediakan , Just myself i guessed . Preparing myself into form 4 . New Class , New Course . Aku cuma , tak rasa macam nak teruskan hidup aku ke tahun depan , aku taknak jadi 16 , I want to stay 15 , It would be a miracle to start over 2011 again . 2011 has been a magical year to me .#i mean it . Like in a wonderland . I dont want to move on . i wish i can just press the button on a remote to playback all the sweet memories I had with my friends and my love, #merapu je banyak . I could have cry all day thinking "how am i going to confront the next two years or more" . Im getting near to senior year . Which had already been the last thing I wanted most in my 2013 list . Shishh . NIGHTMARE . Then , to continue my studies , outstation , away from my family , and get a job , and get married . WHOA . gone too far i guessed . Im going to miss you 2012 .  \\ okay okay , done with the crying\\ hehehe .

   So apa yang baru dekat sini ? mari mari mari , haha aku merapu je . harini tingkatan satu daftar . Kelas nama pun dah tukar , Kelas pertama 1 Setia , Kedua 1 Gigih , Ketiga 1 Arif , Keempat  1 Bestari and so on . Teruk kan ? dah la kelas A kelas number 3  . Chehhhh . Tak logik betul . Baru² ni aku ada cerita kan yang aku beli phone baru ? Yeahh , yang aku kata rahsia tu la . Since everybody already knows bout it , might as well I share bout it . 


\\ Samsung Galaxy Ace // 
Yeah , tu aku punya , sama colour jugak , Putih . Aku beli Phone ni dengan duit aku sendiri . Lepas result PMR la yang aku rasa masa paling sesuai . Kalau ikutkan mak ayah aku nak hadiahkan kat aku kalau aku dapat 8 A  , TAPI , dapat 7A , So tak de la ape² hadiah dari deorang . hahaha . Habis duit aku . 750$ Hilang macam tu je . menysal la pulokk aku beli menda ni = =  . #geram siot . Habis duit yang banyak . Tapi Aku ok je , sebab phone ni berguna bagi aku.Yang penting aku boleh baca AlQuran , dan aku boleh baca buku cerita yang aku download dalam ni guna Adobe PDF reader . Semalam aku baru je baca Midnight Sun by Setphenie Meyer . #ohmigawddddd . Buku tu tak publish lagi la macam mana kau boleh baca??!! huahuahua . memang la tak publish lagi , Buku Midnight Sun ni tergolong dalam kumpulan Twilight Saga . Tapi lain . Buku twilight , New Moon , Eclipse , Breaking Dawn tentang Bella yang ceritakan hidup dia , perasaan dia , Buku Midnight Sun ceritakan hidup edward , dan apa perasaan edward bila dia jumpa bella dan etc ect .Memang menarik bila Edward sayang Bella dan nak makan bella pada masa yang sama . hahaha . aku tau aku obsessed dengan Twilight ni ! Tapi tak pe . asalkan aku happy sudah . =) So macam ne aku boleh baca ? Buku tu tak akan dipublish sebab setengah dah dibocor kan dekat internet sebelum cerita tu dihabiskan . :\  DEAR STEPHENIE MEYER , PLEASE CONTINUE WRITING MIDNIGHT SUN , PLEASE PLEASE .

Awak , Saya tak boleh bayangkan macam mana saya nak tengok lorong koperasi tu tanpa melihat awak berjalan dari lobi  menuju ke arah saya , I think its going to tough for me huh ? wish me luck . 

You Might Also Like

0 Comments