. PMR RESULT DAY .

11:01 PM

Greeting Text
\\ Yeaah Right , haha //

Hello there . aku sebenarnya tengah bosan , dan jugak confuse . aku tak de benda nak type time time cuti king kong nieh .  # sila baling laptop awak . HAHA . okey fine sebenornye semmalam aku pergi kelas arab , and then my ustazah tought me a doa .  Doa ni untuk orang yang belum kahwin , of course , aku belum kahwin lagi . Dia suruh kita catit dulu , baru dia bagitau apa maksud dia .

Rabbi tarzarti fardan wa anta khoiru warisin 
Maksudnya :Ya Allah jangan lah engkau tinggalkan aku keseorangan  , 
sesungguhnya engkau lah Maha Warisan

Haha , memang la bukan untuk orang yang tak kahwin , Ustazah cakap baik umur belas² tahun ellok kalau diamalkan , supaya tak dapat pasangan yang teruk . erk . Aku masih muda T_T  . okay , lupakan .Saja nak share yang tu tadi .
Aku ada banyak yang nak diceritakan bila aku tak online , bila online ,#puff ! hilang semua . haha . tak nak bagi aku share la tueee . :3 Ape pe pun , 22/12/2011 RESULT PMR AKAN KELUAR , telah disahkan kementerian ! ohmygodddd . aku dah terketar² gila dah ni , aku rasa macam nak pengsan pun ada . So , mestilah semua orang harapkan straight A's ,termasuk lah aku , kalau aku dapat straight A aku tak nak tukar sekolah . Syang ke aku dekat Hi-Tech , ewww , tak sayang pun , mungkin sayang orang² dalam tue , aku tak nak susahkan mak ayah aku nak hantar aku jauh² . buat ape ye dak ? tambah seksaan rindu adalaa . wuwu . takott . Ramai antara budak² pandai kelas aku dah daftar tuisyenn . Aku tak lagi , Mak aku cakap , sekolah sebulan dulu baru fikir . Yang aku tau BM & BI , aku tetap nak amik tucen .Korang tak takot ke , korang dah pergi tusyen , padahal result tak keluar lagi , katakan lah result tak menunjukkan yang korang harapkan , kaltakan lah result korang sesuai kelas akaun ,atau pun sastera , bukan sains , tak takot ke ? aku takot , nanti result dah dapat , tapi tak leh masuk kelas sains , tapi amik tusyen kelas sains. Sebab tu mak aku tak sure na bagi aku masuk . EEE , jeles nya , bertuah korang dah masuk tusyen . NAKK JUGAAAKKKK . huaaaaa .
YaAllah , aku ni gila ke ap ? #abaikankelakuanku  =.= . Ape pe pun  , yang dah masuk tusyen tu aku tabik ! dan aku wish korang the best of luck and happiness on the result day #still shivering . YAY , hee im so happy for my friends , oh damn , im crying . hahaha . <--- still crazy . BYE !

Awak , saya rasa satu badan saya akan hancur sebab fikirkan hari result nih ! doakan saya yea . 

You Might Also Like

0 Comments