. Cinta Bisu .

6:28 PM

Greeting Text
\\macam vampire yang lapar :memang aku lapar pun//

Wassup wasssuuup . Azwa in da blog << okey that's wierd  . Keh keh . Aku tau aku gedikk . Lantak la kan ? Suka suki hati tomeyyy kite le . Sebenarnya aku nak share , yang aku ni jenis yang agak jiwang . Jiwang la tersangat sangat . Tapi tak reti nak tunjuk kejiwangan tue . Semua orang tau . Haha . Aku jenis kekok kalau bab bab ni . Sebab kan kejiawangan aku , yang nyanyi lagu jiwang rock kapak , sampai suara pun hilang . hohoho .
Eh , tu bukan maksud aku tak de suara sebab nyanyi . Aku tak de suara sebab sakit . Sakit sangat sampai aku tak boleh cakap . Bila keluarkan suara tu bagaikan keluarkan jongkong emas dari tekak aku . Pahe dok ? \\faham tak?//  Jom , tukar topik . 
Sejak dua tiga empat lima enam etc etc menjak ni . Aku tak pernah rasa kebahagiaan yang melimpah . Walaupun apa yang kami lalui ini perlu dititik kan dengan kesabaran yang besar , dan Keimanan yang tinggi . Dan iman kami akan bertambah lagi . Semua salah silap kami , masing masing sudah dimaafkaann  #jyeeah . Give them a big applause guys . Alhamdulillah . So harapan aku , keadaan akan kekal macam ni sampai bila bila . InsyaAllah .
So , ni aku nak cerita . hahaha . Aku tak de suara . Lepas tu Vanilla call . Aku angkat la . Baru aku ingat aku tak de suara .Aku pegang je handset aku tu sambil jerit depan cermin #tapi tak keluar suara. , meluat betul bila tak de suara , lagi laggi bagi orang yang hobinya merapu sepanjang hari macam aku . So aku pun end call dia . "dia duk cakap Hello hello . adusshhhh . perasaan aku > [TT__TT]  Dia call lagi sekali , aku suruh adik aku jawab . HAHA . Lepatu dia pun hantar la text dekat aku , bagitau suruh aku makan ubat dan etc etc . << haha yang selain tu tak payah nak habaq kott ,  So pengajarannyaa . Jangan sakit tekak !
Btw , kenapa semua orang pandai teka perbuatan aku eh ? macam dah kenal 10 tahun pulak ! k lah BBOII . love you oll's . kiss kanan kiri sikit  muaah muuaah , (=

Awak , saya betul betul mintakk maaf :) 

You Might Also Like

0 Comments