. Mandi Lumpur tu sexy kot .

2:35 AM

Greeting Text
\\sexy ke?  geli aku .brrrrrrr//

Hamboih hamboihhh . Tengok tajuk je bukan main laju je klik aku punya link nohh . Galak ngat aihhh . hehehe . Bukan ape punnn . aku nak cerita ceritu , yang aku ni first time gali lubang dengan ayah aku . Hobi dia la katakan . Dia nak alihkan  pokok kelapa yang besar gajah tu ke tempat ain , \\bayangkan nak angkat macam mana?// Gali lubang dulu , lepastu guna konsep leverage untuk keluarkan pokok tue . Kami pun golek²kan lah pokok to 50 meter ke utara . \\aicheehhhh . macam buat map pulakk // luka kot tangan aku . eeeee . geli geli geli , dah la semua tempat tu tanah merah , habis semua mercik kat baju aku , bertambah 'seksa' hahaha . \\merapumerapan// muka aku pun kena , dapat spa treatment free je . Jangan bayangkan aku yang dalam gambar kat atas aku . bukan macam tu okey , lain  . bagi peampo mau ? Letih nak mampus . gila . Aku tak nak dah buat benda macam ni . T_T   geeelliiiiiiii      Bayangkan aku tengah buat aksi lepas minum Coca Cola . BRBBRRRRRR . geli tau dak .lipan 3 ekor kami jumpa . Lubang ular ada satu . eee . 


Ni salah satu . Belum lagi aku punya tangan nak amik batu² yang ada dalam lumpur tuh . geli gelaman jadinyaa . kira okeylaa . kesian kat ayah aku , anak lelaki tak de . aku ngan adik ² aku jadi harapan . I love you dad . 


whahahaha , ni lagi sexy daripada perempuan dekat atas tu .LOL . just for fun  ;) 

Im sorry , Its for the best of us

You Might Also Like

0 Comments