. Perfectionism , Aku tahu aku gila .

5:52 AM

Greeting Text

OH MYYY VAAANILLLAAAAAAAAAAAA ! Hello bloggers sekalian ? muahh muaaahhh . hehe . Okay menggedik di sini sebentar ! Haaa bagus la kan Azwa ? Setahun kau tak bukak blog kau ni . Bukan apa la wei , aku ni sibuk dengan hal form 4 berbagai , yang banyak aktiviti luar , tuition lha ,koku lha , tambah tambah jadi PELAJAR ELIT nih ada pulokk kelas tambahan . Eh ? tak tahu pelajar Elit tu apa ? Ala pelajar bermasalah la . Okay joking , pelajar elit tu pelajar yang terpilih target straight A+ SPM tahun depan . HMM .Aku tak dapat straight A pun . huahua .  Aku tak suka la jadi target sekolah , tak bebas . 
Whatevarrrr . So ape kes tajuk perfectionism ? Biasela , bila wujud orang yang semua nak perfect  , semua kene bagus , semua nak serius . Well , I'm living in a family of perfectionism . I can say , It's not easy .Oww , pengrauh perfectionism ni jatuh kat aku pulak , so kalau apa apa yang aku buat selalu akan mengharapkan yang terbaik , bila result aku dapat teruk , walaupun aku jangka elok , messti aku akan stress giler giler . adoiyai . Aku pun baru tau je yang pasal PERFECTIONISM ni . Search punya search la kat internet , lepas aku tahu english result aku teruk , kat skolah haritu aku nangis sampai basah baju Hui Qin *bestie*  yang peluk aku . ngehngeh . Sorry kawan , jangan risau , 100% air mata , bukan hingus . LOL . Aku masih lagi dalam proses untuk train diri aku ni untuk menerima hakikat , dan redha , of course :) Wish me luck guys . 
Ping , tukar baju , eh tukar topik , tersilap da . Tarian Endang ? jeng jeng jenggggg . Haa , nih nih aku nak tanya , sekarang ni cikgu pulak suruh kami buat tarian , tahun lepas bila kami work our asses off , last minute cikgu batalkan , sebab ape ? sebab "Perempuan ni tak elok dipandang orang  kalau menari kat atas pentas " Sekarang ? cikgu nak kami buat lagi , tarian yang tak banyak pergerakkan . Baik tak payah menari cikgu . Haihh , nasib kami lah kan ,kena ikut arahan . Ni satu lagi kes , WHY THE HELL FORM 3 TAK AMIK ALIH UNTUK HARI ANUGERAH ? *trollface* Kenapa cikgu bagi form 4 handle ? kenapa ? deorang kena belajar berdikari jugak . Kepada yang tak tahu , sekolah aku ni kalau hari anugerah memang jadi tradisi budak lepasan PMR handle . Tahun leaps kami yang handle , tahun ni tak tahu lah kan kenapa kami lagi yang kena handle , aku hempuk budak budak form 3 kang baru tau . bila ditanya cikgu "Budak budak PMR tahun ni semua tak aktif , deorng tak nak take part sebab tak de bakat . " LOL ape kes wei ?  buat persembahan menari ke , menyanyi ke , main gitar ke , tak boleh eh ? *pang* bagi penampo satu kat budak form 3 . Korang bagi alasan akedemik je ok , koku tak *dikata oleh beberapa pihak yang gila study*  , OK , kita tengok peratus kelulusan korang tahun depan . Aku doakan result korang camerlang cemerlang belakaa :) *evil laugh*
Haa sudah sudah Azwa , kau merepek apa panjang panjang , cool *cool story sis* . Aku dah SINGLE ! muahahahaa . Okay , I'm just lying -___- . haaaaiiiihhhhhhhh . Azwa oh Azwa , Syaz oh Syaz , Wani oh Wani , Wawa oh wawa :'(( Kenapa la kan , susah sangat nak dapat peluang nak jumpa dia , dapat tengok muka pun cun la , kan ? Sape la yang Azwa cakapkan ni ? Hah , takkan la korang tak tahu ? Vanilla la , sape lagi . hmm orang kata zaman dah canggih , skype ada . Tapi nak buat macam mana dia tak nak sign up , sibuk . Kesian Twitter aku , asik asik aku gi meroyan kat sana . Kalau pesbuk publik sangat , kalau Twitter , ramai yang kenal aku tak tau aku ada twitter , deorang tak amik tahu pun pasal twitter ngan Tumblr aku nih .Back to the topic , I miss you dude . fullstop . Aku pun hilang mood la pulak nak bebel kat sini . Tata , Assalamualaikum . I love all of you

 . 

Hui Qin nak aku buat teman dia buat persembahan Hari Anugerah , tapi sayang , sekolah tak de piano . So , sorry lah ye :3

You Might Also Like

0 Comments