.TUDUNG BAWAL 2 WARNA untuk dijual ofcoz.

7:56 PM

Greeting Text
Hello people of the world , and aliens that are hiding among the humans . I , Azwa the head of marshians from Mars would love to make a promotion . eh??? *apa masalah la Azwa ni ? Ni la jadi nya bila bangun pagi pagi , pastu text pulak kan dengan Vanilla pagi pagi jadi breakfast aku . Ohh kenyang kut * Love you Vanilla . Okaaaayy tukar topik !  Promosi apa la sangat seorang pelajar 16 tahun ni nak buat kan ?  YA ! aku ni dah 16 tahun , aku akan belajar bawa kereta hujung tahun ni , aku akan belajar berdikari . *I don't care if you won't let me drive a car Vanilla , I'm just going to learn . Anyway I don't have a car , so you should relax* Apakah ? Oh , Vanilla tak bagi aku bawa kereta . sedih sedih . Tak pe aku belajar drive je k . Bila dah nak drive duit pun kena cari sendiri la kan ? DUIT ni bukan benda senang nak cari . Kena kerja . So cuti ni aku dah nekad untuk buat duit dengan menanam benih duit dalam tanah dan siram . kahkah , ok fine maksud aku cari duit la .
Projek aku dah mula bersinar bila mak aku baru beli borong tudung bawal shading warna ni . Wuuu . Gila aku tengok bennda ni tau . Cantik sangat . Tapi mak aku beli ikut kodi , aku cuma boleh amik 4 . Ok Fine . Yang selebihnya mak aku bagi aku jual . YAY .  Tapi note that aku tak buat delivery atau ape ape eh . Sape yang duk dekat ngan aku boleh la amik . 
Ada 15 helai  di sini . Semua lain lain warna :) Ni bawal 1 , so qualiti kain memang dijamin , Tudung ni macam biasa agak jarang , kena pakai inner syria nak tutup leher , tapi kalau warna gelap tak pe kot . Semua harga kat sini RM18 . Jangan la mintak kurang . Kasihan lah kepada pelajar 16 tahun yang membuat duit sendiri ni :3 hewhew . disebabkan aku tak tahu nama warna ni semua . aku bagi je la ikut sedap mulut aku .


Haa , tengok macam ni pun dah cantik kan ? Jom kita skrol lagi .

 Light Navy blue 

Sky Blue 

Dark Turqois + purple

Smudge Purple . *LOL?

Blackcurrent (biru+purple)

Berries (my favorite so far ! cantik sangat sangat kalau dari dekat )

Air Bandung

Strawberry Milk

Papaya

Sunshine

Sunkist

Askar Wataniah (lol)

chocolate caramel

Red ! 
So , dah tengok, dah suka , tolong la beli. kah kah kah . kejam babe . Contact lah kat Facebook aku . Kut kut aku boleh bagi kat sekolah nanti .  ;) 

Why Vanilla , Why ?


You Might Also Like

0 Comments