. I'M A NOGORIAN babe ! .

7:05 AM

Greeting Text
Hello , so , demam aku semakin teruk :'((  sob sob . Sekarang ni dalam bilik aku keseorangan ,, dan gila punya sejuklah . selimut aku tertinggal bilik mak , dalam luggage aku . Tadi baru balik dari KL . Gi hospital , adik aku appointment , and tanya sikit pasal habit aku dan penyakit aku nih , doktor kata no hal , and sorts and bla bla bla . Alhamdulillah , still aku kena makan ubat. 
Sebelum aku balik kampung , aku singgah rumah nenek aku kat Kampung LBJ . Negeri Sembilah , Yo, aku orang nogorhi kay . BANGGA . LOL . Rinda kat wan aku , bila balik sana , sibuk je mak aku nak makan durian . Pastu ada anak kucing baru . Wheee !!! Comel giler Ya Allah ! Hanya Allah je tahu tahap kecomelan tu , rasa macam nak ramas2 je . hish .


 Tidur katt sana , tak payah cakap la , tak bukak kipas pun sejuk giler nak mampur , maklumlah , belakang rumah macam hutan rimba. Tengah2 malam , bunyi durian gugur . Tu yang mak aku tak lena  . Gila durian . haha , tah pa pe betul . Lepas subuh je teruss pergi kebun cari durian .
LOL . Bnyak giler . nak peking bawa balik .
 Aku pulak tengah suffer kesejukan yang menusuk ke tulang aku , jalan pun terhenjut henjut . Malam bergigil .
Lepas breakfast and stuffs , kami bertolak ke KL untuk appointment . Lepas appointment terus balik . wuuuu . Aku tak suka travel jauh atas darat . buat aku nauseous . Sampai rumah pening kepala lagi . woh . rasa macam nak bunuh diri pun ada , 
Aku pun dah tak larat nih . Selamat malam yea! 
Assalamualaikum 
Baru kena flying kick dari Naimmah . kejam 

You Might Also Like

0 Comments