. ALERT ALERT .

7:44 AM

Haluuuuuu ,excited nya aku . haha . Apa apa pun , aku dah buat page untuk korang . Page di mana korang boleh pilih kain dan order , atau mendapat kan nombor telefon aku. Serious buyers only darlings ;) So macam mana caranya ?
 
 Nampak link bagss dan fabrik ? yup tekan di situ . Kalau nak tengok jenis beg , tengok di Bag , dan nak pilih kain di Fabrik . Aku nak minta maaf terdahulu sebab aku tak buat full review untuk semua bag , aku akan buat esok insyaAllah, dan upload sling bag sekali , take note , SLING BAG IS COMING TOMMOROW !  In sha Allah . Hehe . Sekarang tunggu apa lagi ? Tekan lah tekan lah . *buat mata comel* hehe . Happy Browsing love. Will be waiting for your response .

Azwa : Saya mungkin bercita cita untuk menjadi seorang penjahit (arkitek letak tepi kejap)

You Might Also Like

0 Comments