. Shame on you , Azwa .

7:53 AM

Beratnya Ya Allah , berat sungguh. 
Di saat semua orang dah menghafal surah surah lazim , aku di sini cuba mencari jalan keluar. Bukan nya tak usaha, tapi aku marah dengan diri sendiri atas kelembapan kepala tengkorakku . Betapa susahnya untuk aku menghafal surah surah ni , wahal orang lain dah menghafal semua surah ni masa tadika lagi. Aku malu , dah menghafal tu malu nak minta kawan dengarkan. Setiap kali aku cuba sebut balik apa yang  aku hafal , aku lupa dan mesti air mata nak jatuh. Aku benci , aku benci ! Baru surah , belum zikir dan doa lagi. Aku menyesal aku bazirkan zaman kanak kanak dan remaja aku dengan jahiliyyah. Aku menyesal tak sedar diri dari awal. Aku menyesal menyakitkan hati parents aku. Aku menyesal! I should've been a good daughter, listened to my parents , be a pious muslim. Maybe I would've ended up being shameful of myself now. 
 That doesn't count on this emptiness I felt since the last few months I'm here. Everything is blank blank blank blank .
FED UP 

You Might Also Like

0 Comments